חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

חניה אוטומטית – היא חנייה מסודרת וקלה לניהול

אחת המצוקות הקשות ביותר בעולם התחבורה הישראלי של ימינו היא מצוקת החנייה. אנחנו שומעים יותר ויותר על ישראלים שלא מצליחים למצוא פתרונות לצרכים שלהם בעיקר באזורי הביקוש, והם מוכנים להשקיע לא מעט מאמצים ומשאבים על מנת לייצר את תנאי החניה הנוחים והטובים ביותר, בקרבת הבית. אם בעבר מתקני חניה היו מתקני חניה פשוטים יחסית, היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להקים מתקני חניה תת קרקעיים מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיית חניון רובוטי. מה שאומר שאם אתם רוצים ויכולים להשקיע משאבים ביצירת חניון רובוטי, ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פרקינג, אתם בהחלט יכולים לנצל את כל היתרונות של השירות הזה בשביל לשדרג את חוויית החנייה גם בחניונים פרטיים אבל גם בחניונים ציבוריים.

מה הם היתרונות של חניון רובוטי?

היתרונות המרכזיים של שירותי חניון אוטומטי המבוסס על טכנולוגיית מתקן חניה אוטומטי הם:

  1. ניהול קל שלא דורש ידע מקצועי. החניון הרובוטי מבוסס על שימוש מערכות ניווט ותנועה אוטונומיות, אשר יכולות לייצר מקומות חניה ללא התערבות יד אדם. כלומר, הרובוט מנווט את כלי הרכב שנכנסים לתוך החניון, ממקם כל אחד מהם וגם יודע להחזיר את כלי הרכב בחזרה לבעליו ברגע שהבעלים רוצה לצאת מהחניון.
  2. יש אפשרות לבצע למידת לקוח והתאמה לצרכים של לקוחות חוזרים. למשל, אם יש צרכים מיוחדים מבחינת מיקום לכלי רכב של אנשים בעלי מוגבלויות או כלי רכב אשר דורשים טעינה חשמלית. התאמה לכל מרחב עבודה.
  3. גם עם החניון שעומד לרשותכם הוא חניון קטן ומצומצם, מתקני חניה אוטומטיים המבוססים על שירותי חניה רובוטית יכולים למצות את שטח החניון בצורה אפקטיבית יותר ולהבטיח חניה בזוויות שונות כדי להתאים כמה שיותר כלי רכב לחניון שלכם.
  4. מבחינת עלות מול תועלת, ההתקנה של החניון רובוטי בישראל היא התקנה רווחית. עלות מתקן חניה אוטומטי מתקזזת לאורך השנים עם התפעול, ועם היכולת לייצר מתקני חניה שמשרתים את כלל הציבור ומאפשרים לכם לייצר הכנסה גבוהה משטח החניה שלכם לאורך זמן. כך שיכול מאוד להיות שההתקנה של מתקני חניה תת קרקעיים המבוססים על חניה רובוטית, לשדרג את החניון שלכם ותייצר רמות הכנסה גבוהות יותר לאורך השנים.

בחירה ביצירת תשתיות עתידניות

בסופו של יום, ההקמה של חניונים אוטומטיים בישראל היא החלטה שמשרתת אתכם גם בהווה אבל גם בעתיד. העולם מתקדם אל עבר שימוש ברובוטים באופן קבוע, בכל תחומי החיים, ולכן לא מפתיע לגלות שגם אתם תרצו להצטרף למהפכה בחניון שאתם מחזיקים. ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פרקינג ניתן יהיה לבנות בשבילכם חניונים במודלים מתקדמים וחדשניים, שישרתו את הצרכים שלכם לטווח הארוך ויאפשרו לכם ליהנות מחוויית השירות האולטימטיבית ללקוחות שלכם לחנות בכל מקום ובכל עת בצורה הנוחה והבטוחה ביותר.

תוכן עניינים
עלות מתקן חניה אוטומטי

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »