חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

חניה אוטומטית – כלי ליצירת סדר בחניון שלכם

הצורך הכי בסיסי שיש לכל בעל רכב בישראל הוא המצאה של חניות זמינות ונגישות בכל רחבי הארץ. אי אפשר להתנהל על בסיס חניה ברחוב, כאשר כמות הרכבים בישראל הולכת ועולה. ואתם רוצים להשקיע ביצירת סביבת חניה נוחה, אשר מתאימה גם לכלי רכב שמגיעים להתארח בסביבת הבית שלכם. במקרים רבים, ניצול נכון של החניה בא לידי ביטוי בהתקנה של מערכת חניה אוטומטית, אשר מקהלה בצורה משמעותית על כל הנהגים שמעוניינים לעשות שימוש בחניון. המערכת משנה את כללי המשחק ויוצרת סביבת חניה בטיחותית אבל יעילה, שמנצלת את כל שטח החניון שלכם בצורה אופטימלית. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג נשמח לעזור לכם להתקין שירותי חניה אוטומטית בכל חניון, ונאפשר לכם לנצל את החניון שלכם בצורה הטובה ביותר, בזכות טכנולוגיות מתקדמות.

חניה אוטומטית

השימוש בשירותי חניה אוטומטית יוצר סביבת עבודה מסודרת יותר, שמשרתת גם אתכם בתור בעלי החניון אבל גם את הלקוחות שלכם, בכמה דרכים. בין היתר, אתם תגלו ש:

  1. חניה אוטומטית מצמצמת את הצורך שלכם להשקיע באנשי צוות. מה שאומר שאתם לא צריכים לשלם משכורות גבוהות ואתם יכולים להפעיל מינימום צוותים בכל רגע נתון.
  2. החניה אוטומטית מתאימה את עצמה לצרכים הספציפיים שלכם, על בסיס תהליך הטמעה מסודר ועל בסיס ניצול של כל היתרונות של המערכת, באופן שמשרת את הציפיות שלכם. המערכת מסיעה את כלי הרכב שנכנסים לחניון שלכם ללא התערבות יד אדם, והיא זו שם קנה אותם.
  3. במקרה שבו החניון מאוד צפוף, המערכת האוטומטית יודעת לנצל את כל שטח חלל הפנים, מבלי לפגוע ברכבים, ומבלי לחסום כלי רכב שצריכים לצאת אחרי פרק זמן קצר. זה הוא תהליך שלא יכול להתרחש במקרה שבו אתם נותנים לנהגים להיכנס אל החניון שלכם ולקנות בעצמם. בייחוד מפני שהנהג הישראלי יכול להיות לפעמים מאוד אימפולסיבי וחסר סבלנות.
  4. ההטמעה של המערכת מלווה בלמידה של ההרגלים של הנהגים שנכנסים לחניון שלכם. וכך אפשר לייעל את תהליך החנייה ולאפשר קדימות או התאמה של מקום חנייה לרכבים עם הרגלים או צרכים שניתן לזהות. למשל, בהתאמה של מקום חנייה לאנשים שעוזבים בשעות קבועות או צריכים שירות הטענה חשמלי לרכב שלהם.

חסכון במלוא מובן המילה – שיאפשר לכם לתת שירות טוב יותר

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג, נשמח להציע לכם לא רק ידע וניסיון, אלא גם יכולת לחסוך בצורה משמעותית את עלויות התפעול של החניון שלכם. והכל, תוך בנייה של מערכת מקצועית ואיכותית של חניה אוטומטית, שאיתה אתם תוכלו לעבוד במשך שנים ארוכות. אז אל תהססו לפנות אלינו, כדי להתקין מערכת חנייה אוטומטית שתלווה אתכם במשך שנים ארוכות ומוצלחות.

תוכן עניינים
חניה אוטומטית – כלי ליצירת סדר בחניון שלכם

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »