חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

שירות חניה רובוטית – מקל על הלחץ באזורים עמוסים

רובוטים עושים המון פעולות שמחליפות את הפעולות הכי יומיומיות ופשוטות שאנחנו מבצעים. כבר שנים רבות של הפיתוחים הטכנולוגיים מאפשרים לרובוטים להקל על חיי השגרה שלנו. ובשנים האחרונות, יש אלמנט נוסף שנכנס לו תמונה והוא המערכות שאין חניה רובוטית הולכות ותופסות תאוצה במגוון רחב של חניונים ברחבי הארץ. מערכת חניה רובוטית היא מערכת מבוססת על טכנולוגיית ניווט GPS ועל מחשבים שמבצעים את פעולת החניה בעזרת מערכות מכניות. כלומר, נהגים לא צריכים למצוא את עצמם מסתובבים שעות ארוכות בתוך חניונים, רק כדי לקנות את כלי הרכב שלהם בצורה בטוחה בתוך חניונים. אז אם גם אתם רוצים להתקין חניה רובוטית בחניון שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג, לקבלת ייעוץ ותכנון החניה המושלמת.

חניה רובוטית

באזורי הביקוש, כמו למשל אזורי תעשיה או אזורי מסחר במרכז הארץ, אפשר לנצל בצורה הרבה יותר טובה את השירותים של חניה רובוטית, וזאת מפני ש:

  1. חניה רובוטית מצליחה לנצל יותר שטח מאשר כל שירותי חניה שתלויים באנשים. הרובוט מסוגל להחנות רכבים בקרבה גדולה יותר זה לזה. גם הנהג הטוב ביותר, לא יכול לבצע זאת, מבני שצריך מרווח ביטחון שמאפשר לכם לצאת מהרכב.
  2. מערכת חניונים אוטומטיים היא מערכת שפועלת באופן עצמאי. אך יחד עם זאת יש אפליקציה שבה הלקוחות יכולים להזמין את כלי הרכב שלהם, וכך לתת התראה מוקדמת לרובוט להוציא את כלי הרכב מהמקום. כלומר הלקוח לא צריך להיכנס לחניון ולהמתין, אלא הוא יכול לתזמן את הבאת הרכב בלחיצת כפתור ובמינימום לחץ.
  3. יש מערכות חניונים אוטומטיים שמאפשרות לכם להחנות את כלי הרכב בקומות, מתחת לאדמה או בדרכים אפקטיביות אחרות שמשרתות את הצרכים של הנכס שלכם בצורה הטובה ביותר. כך גם אם יש לכם מקום מאוד מצומצם מבחינה פיזית, תוכלו לנצל את כל חלל הפנים בשביל לייצר מקומות חניה ולעזור למשתמשי החניון שלכם להשלים את שגרת יומם בצורה המתאימה.

התקנה מותאמת – לכל חנייה שהיא

אנחנו, אנשי חברת פרנדלי פארקינג, מציעים לכם שירותי התאמה ותכנון של חניות אוטומטיות כדי לשדרג את חוויית החניה בנכס שלכם. בין שמדובר על חניות לטובת בענייני עסקים ובין שמדובר על מבנים פרטיים, אם יש לכם צורך לשדרג את סביבת החניה שלכם, אל תהססו לפנות אל אנשי הצוות המקצועיים שלנו. ביחד נוכל לתכנן את החניה ולהטמיע את המערכות הטכנולוגיות שאתם רוצים להטמיע, באופן הנכון לכם. אומנם ההשקעה הכספית היא שאלה מרכזית אבל כאשר תראו את השיפור ואת חוויית החניה שאתם מסוגלים לייצר בנכס שלכם, יהיה הרבה יותר קל להבין את היתרונות ולהטמיע את המערכת בצורה המתאימה.

תוכן עניינים
מתקני חניה

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »