חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

חניה חכמה בחניון

חניה חכמה בחניון מאפשרת לנהג לקבל מידע על מצב החנייה בזמן אמת. מדובר על מידע הכולל את הדברים הבאים: היצע חניות פנויות ומיועדות לשימוש, ביקוש לחניות באזור ועוד. כל הפרטים על החניה- בכתבה הבאה.

פתרונות חניה חכמים

בשנים האחרונות ניתן להבחין בצפיפות בכבישים בארץ, מה שבא לידי ביטוי במצוקת חניה קשה במיוחד. ישנן סיבות שונות המובילות לצפיפות בכבישים כמו למשל ריבוי אוכלוסייה, בנייה מהירה ותשתיות שאינן איכותיות מספיק. אם בעבר בעיית הצפיפות הייתה מטופלת באמצעים כמו הקמת מחלפים או כבישים מהירים, היום ניתן למצוא פתרונות חדשים כמו חניה אוטומטית או חניה רובוטית. הצורך במציאת פתרונות חניה הוביל לפתרון של חניון אוטומטי, זאת בשל העובדה כי הפתרונות הישנים אינם מספקים כבר מקומות לכלי רכב וכתוצאה מכך מקומות החנייה מתמלאים תוך זמן קצר.  מדובר על פתרון יעיל במיוחד המאפשר לנצל בצורה הטובה ביותר את המרחב לצורך חנייה. חניה חכמה כוללת בין היתר מבחר גדול של חניות אוטומטיות המאפשרות שילוב של חנייה תת קרקעית וחנייה קרקעית  בהתאם לשטח הנתון.  

חניה חכמה בחניון – מה היתרונות של חניון אוטומטי בישראל?

בשנים האחרונות ניתן לראות חניון אוטומטי בישראל הנחשב לחניון מתקדם וכולל יתרונות רבים אשר נפרט כעת:

  • חסכון במקום: חניון רובוטי מאפשר חסכון במקום וכך יותר רכבים יכולים להחנות את הרכב שלהם.
  • חסכון בזמן: חניון רובוטי בישראל מאפשר כניסה ישירה לחניון ומשם הרכב מנותב באמצעות מערכת החניה האוטומטית.
  • חסכון באנרגיה ודלק: הנעה של הרכב באמצעות מערכת החניה מאפשרת למנוע מצב של מניעת סיבובים בניסיון לחפש חנייה ובשל כך נחסך פליטה של גזים מזהמים.
  • שמירה על פיתוח הסביבה: מדובר בפתרון המאפשר שמירה על פיתוח הסביבה במסגרת השהייה במתקן החניה.
  • חווית משתמש נוחה: נוסף על זאת,  ניתן להפעיל את החניה בצורה קלה וללא כל בעיות.

מה היתרונות של חניונים אוטומטיים?

חניה חכמה בחניון כוללת חניונים אוטומטיים בהם ניתן להחנות את הרכב באמצעות מתקן חניה אוטומטי החוסך לא מעט זמן. ישנם יתרונות שונים וכעת נמנה אותם:

  • מידע על חניות: חנייה אוטומטית מאפשרת לקבל מידע על חניות זמינות באזור.
  • שיתוף מידע הכולל מרווח בטחון: זאת ועוד, ניתן לקבל מידע המאפשר מרווח בטחון- מדובר בשיטה במסגרתה הנהגים מקבלים מידע על מספר מקומות חנייה הן מבחינת היצע והן מבחינת ביקוש וכך הנהגים יכולים להחליט היכן להחנות את הרכב שלהם.

מתקני חניה – כל הקדמה במקום אחד

בשנים האחרונות ניתן לראות מתקני חניה מתקדמים כמו למשל מתקני חניה אוטומטיים או מתקני חניה תת קרקעיים. אמנם עלות מתקן חניה אוטומטי עולה לא מעט, אך אין ספק כי מדובר בבשורה משמחת במיוחד עבור ציבור הנהגים בישראל. בכל הקשור לחניה חכמה, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת:

  • תכנון: בעת תכנון חניה חכמה חשוב ביותר להיערך לנושא כבר מהשלב הראשון ולוודא כי מהנדס קונסטרוקציה נמצא בתמונה על מנת להעניק את הפתרון הטוב ביותר כך שיענה על המענה הטוב ביותר של ציבור הנהגים.
  • ניצול חללים: חניון חכם מתבסס על טכנולוגיית ניווט חכמה במיוחד המאפשרת היגוי בטווח גדול במיוחד וכך ניתן להעביר את הרכב בצורה קלה ובטוחה תוך ניצול של המקום.
  • תחזוקה: בכל הקשור לתחזוקה, חשוב לציין כי מדובר במקום הדורש תחזוקה מינימלית במיוחד הכולל תחזוקה שנתית.

חניה חכמה בחניון – נוחות וגמישות – הכל במקום אחד

חניה חכמה בחניון כוללת פתרונות מתקדמים לציבור הנהגים וכל היתרונות נמצאים במקום אחד.

  • נוחות: כך לדוגמא, אפשר ליהנות מיתרונות משמעותיים כמו למשל נוחות וגמישות במקום אחד ומדובר בשירות הצפוי להתפתח בעתיד. כך לדוגמא, אם בעבר החניונים לא כללו עמדת חיבור לטלפון נייד, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות כי מדובר בהתפתחות משמעותית ביותר ובעתיד יהיו עוד ועוד חניונים המאפשרים טעינה חשמלית.
  • התאמה לצרכים של הלקוחות: זאת ועוד, החניון החכם מתאים לצרכים של הלקוחות המגיעים שוב ושוב לחניון. כך לדוגמא, אם הנהגים בעלי מוגבלויות והם מגיעים לחניון או כאשר מדובר בטעינה חשמלית, הרי מדובר בחניון העונה על הצרכים. מדובר על אחד הפרמטרים החשובים ביותר המאפשרים לציבור הנהגים להחנות את הרכב בבטחון בידיעה שהחניה מעניקה מענה לכלל הצרכים שלהם.

בחירת החברה המקצועית ביותר

כך או אחרת, הקמת חניון חכם משרת את הצרכים של הנהגים בהווה ובעתיד. בעולם בו מתחילים לעשות שימוש קבוע ברובוטים, אין ספק כי הקדמה מגיעה גם לתחום החנייה. בשנים האחרונות חברות רבות החלו להציע את השירות הנ”ל והיום ישנן חברות רבות, אך ההמלצה היא להתחשב במספר פרמטרים רגע לפני הבחירה על מנת לבחור את החברה הטובה והמקצועית ביותר.  

כאשר אתם מחפשים חברה מקצועית בתחום, הרי חשוב ביותר לתת את הדגש על מספר פרמטרים חשובים במסגרת החיפוש:

  • ניסיון: חשוב ביותר לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום.
  • ציוד מתקדם: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחור חברה המציעה ציוד מתקדם.
  • חווית שירות: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי חווית השירות היא חוויה מתקדמת ונוחה במיוחד. אנשים בעלי תודעת שירות גבוהה ימסרו לכם את כל הפרטים לגבי חניה חכמה ויאפשרו לכם לשאול את כל השאלות על מנת לקבל מענה מקיף.
  • המלצות: נוסף על כך, חשוב ביותר לוודא כי קיבלתם שפע של המלצות לגבי החברה. אשר תקבלו המלצות רבות, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי אכן מדובר בחברה מקצועית ובעלת ידע רב בתחום.
  • מחיר: כאשר זה נוגע לצרכים של הנהגים, הרי חשוב ביותר להביא בחשבון כי מדובר במחיר גבוה, אך התמורה משתלמת בסופו של דבר.
  • בטיחות: הקמת המתקן מתבצעת תוך הקפדה על בטיחות לטובת ציבור הנהגים והאפשרות להעניק להם חווית נהיגה נוחה.
תוכן עניינים
חניה חכמה בחניון

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »