חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

יתרונות חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי

חנייה רובוטית נחשבת למונח חדש בתחום התעבורה. מדובר על פעולה של נסיעה במכונית לתוך חלל הנפתח אוטומטית- על היתרונות של חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי- בכתבה הבאה.

ראשית כל, מהו חניון רובוטי?

רגע לפני שנסביר את היתרונות של חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי, חשוב להסביר את המונח. מדובר על מונח חדש בתחום התעבורה- נסיעה במכונית לתוך חלל הנפתח בצורה אוטומטית. בשנים האחרונות ניתן לראות חניה אוטומטית וכן חניה רובוטית. עתיד החניה האוטומטית צפוי להשתנות במהירות רבה כאשר בעלי עסקים יבינו את הפוטנציאל הטמון בכך.

יתרונות חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי – על חשיבות חניון אוטומטי בישראל

בשנים האחרונות ניתן לראות חניון רובוטי בישראל וכן חניון אוטומטי בישראל, כאשר לכל אחד יתרונות וחסרונות.  חניון רובוטי הופך קל יותר ונוח עבור נהגים רבים ומהווה את הפתרון המושלם לבעיות חנייה רבות. למעשה, רובוט מחנה את הרכב במקומכם וכך חוסך זמן ומאמץ של נהגים אנושיים אשר צריכים להתאמץ בניסיון להחנות את הרכב שלהם. אין ספק כי מדובר בבשורה משמחת ביותר עבור הנהגים, מה שמאפשר להם להתרכז בנהיגה וללא צורך בחיפוש חנייה לאורך זמן רב כמו בעבר. אם פעם הם נאלצו לחפש חניה לאורך זמן רב,  הרי היום זה ממש לא כך.   

כיצד חנייה רובוטית חוסכת זמן רב?

אם כן, חנייה רובוטית חוסכת זמן רב לאנשים ואף מסייעת לאנשים המתגוררים בבניינים רבי קומות להתמודד עם בעיות החנייה השונות. כאשר חנייה הייתה מאז ומעולם בעיה נפוצה בקרב נהגים רבים וכאן נכנסים לתמונה חניונים אוטומטיים המאפשרים לציבור הנהגים לדעת כי הם יכולים ליהנות ולא לשבור את הראש בניסיון להחנות את הרכב שלהם. מתקן חנייה אוטומטית מגיע בדיוק בזמן על מנת לפתור לנהגים את הבעיות בחיפוש חנייה. באמצעות חניה אוטומטית ניתן לפתור את הבעיה בקלות יתרה כי המערכת מחפשת אוטומטית מקומות פנויים להחנות את הרכב. החניון הרובוטי מיועד עבור ערים בהם יש חוקי חניה מחמירים במיוחד. אותן מערכות רובוטית משחררות את הלחץ מהנהגים ומאפשרות להם להיות רגועים ולדעת כי תהיה לכם חנייה. על מנת להקל על העומס של מציאת מקומות חנייה במקומות הומי אדם, פותחו המערכות הנ”ל אשר באות לתת מענה מקיף במטרה להפחית את העומס בכל הנוגע לחניות במתקנים כמו מתקני חניה תת קרקעיים

מהם היתרונות של מתקני חניה אוטומטיים?

מתקני חנייה, בייחוד מתקני חניה אוטומטיים הפכו לדבר הכרחי במסגרת תכנון עירוני ובערים הגדולות ואין ספק כי מדובר בפתרון יעיל עבור ציבור הנהגים אשר מוצא את עצמו נאבק בניסיון להחנות את הרכב. אמנם, עלות מתקן חניה אוטומטי אינה זולה במיוחד, אך אין ספק כי מדובר על מערכת חנייה המפחיתה את העומס עבור הנהגים. אין ספק כי ביחד עם מתקני חניה תת קרקעיים יש מהפך בתחום החניונים. בערים הגדולות נהיה צפוף מאוד בשנים האחרונות ואין ספק כי מדובר בפתרון מתקדם ביותר אשר יבטיח נוחות ושקט לציבור הנהגים. מתקני חנייה תת קרקעיים יכולים להוביל לשיפור משמועתי של זרימת התנועה, דבר אשר יביא הקלה לנהגים רבים. אין ספק כי הגידול בתנועה בשנים האחרונות מהווה בעיה רבה עבור ציבור הנהגים והדבר דורש חשיבה מחודשת על מנת לאפשר נהיגה בטוחה ואיכותית. חניה אוטומטית מאפשרת להפחית את העומס על ידי תגובה הולמת של המכוניות לסביבה שלהן.       

 מהם היתרונות של חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי?

ישנם יתרונות רבים של חניון רובוטי בהשוואה לחניון אוטומטי וחשוב ביותר להכיר ביתרונות הנ”ל. כעת נביא בפניכם את היתרונות השונים:

  • מאפשר ניצול שטח וחנית רכבים בחללים שאינם מרובעים באופיים שכן התנועה במרחב תלויה בתכנות המכונה ולא באילוצים מכניים.
  • מאפשר גמישות תכנון גבוה בהרבה מאחר ואין צורך להצמד  לתנועה בקוים שישרים.
  • מאפשר בקלות שינויים בשל פערים בין תכנון לביצוע. דורש שינוי נקודות במרחב בלבד.
  • כמות החלקים הנעים והחשמליים במערכת מינימלית, מה שמבטיח אמינות גבוה על ציר הזמן.
  • מאפשר הפעלה החניון בסביבה בא נמצאים אנשים. אינו מחייב סביבה סטרילית.

מהם החסרונות של חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי?

שימו לב, לצד היתרונות ישנם גם חסרונות אשר ראוי לתת עליהם את הדעת וכעת נפרט לגבי החסרונות השונים:

  • מחייב משטח בטון מוחלק (הליקופטר).
  • מתאים יותר למרתפי חניה אופקיים באופיים.

כך או אחרת, חשוב ביותר לבחון את היתרונות והחסרונות טרם קבלת ההחלטה ולבחור את החברה המתאימה ביותר עבור הפרוייקט. בשנים האחרונות ניתן לראות שפע של חברות וההחלטה אינה פשוטה ולכן ראוי לתת על כך את הדעת.

מדוע חשוב לבחור חברה מקצועית בתחום?

בשנים האחרונות ניתן לראות התקדמות משמעותית בתחום של חניונים רובוטיים המאפשרים לנהגים ליהנות מחנייה בטוחה ונוחה יותר. מכאן, חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר בתחום על מנת לאפשר לציבור הנהגים ליהנות מהיתרונות הרבים. חשוב ביותר להפקיד את הנושא בידי חברה מקצועית.

ישנם דברים שחשוב ביותר להביא בחשבון טרם הבחירה וכעת נמנה את הדברים החשובים:

טכנולוגיה מתקדמת: חשוב ביותר להביא בחשבון את נושא הטכנולוגיה המתקדמת ולבחור חברה ובה עובדים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לטובת הנהגים.

מקצועיות: נוסף על כך, חשוב ביותר להביא בחשבון את המקצועיות של החברה על מנת לוודא כי מדובר בחברה מקצועית שניתן לסמוך על צוות העובדים שלה.

חוזה: חשוב ביותר לחתום על חוזה מסודר במסגרתו תדעו בדיוק מתי מתחיל התהליך ומתי הוא עתיד להסתיים.

המלצות: זאת ועוד, חשוב ביותר להביא בחשבון המלצות של לקוחות קודמים. כאשר תהיה לכם רשימה של לקוחות קודמים, כך תוכלו להשוות ולדעת בדיוק האם החברה מתאימה לצרכים שלכם.

תוכן עניינים
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »