חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

חניון רובוטי בישראל – לא סתם חלום רחוק

הטרנד החדש שכובש את עולם הרכבים והנהיגה בישראל הוא לא ממש טרנד אליי יותר שינוי מגמה וחשיבה. והוא בעיקר מתמקד ביכולת שלנו לייצר סביבת חיים ועבודה אפקטיבית, גם כאשר הצפיפות והלחץ בכבישי ישראל הולכים ועולים מידי שנה בשנה. אם בעבר חניונים היו מגרשים פשוטים שבהם כל אחד חנה בצורה אוטומטית והסדר היה עניין של שיתוף פעולה בין הנהגים, היום בזכות האפשרות להשתמש בשירותי חניון רובוטי בישראל, התמונה מתחילה להשתנות מן הקצה אל הקצה. מתקני חניה תת קרקעיים המבוססים על פתרונות חניה רובוטית נכנסים לשוק ומשנים את תנאי החניה שאותם הכרנו מן העבר, מן הקצה אל הקצה. בעזרת הצוות המקצועי של חברת פרנדלי פארקינג אתם יכולים לייצר לעצמכם את חוויית החניה עם חניונים אוטומטיים או מתקני חניה אוטומטיים שמתאימים בדיוק לסביבת העבודה אותה אתם מעוניינים לייצר.

איך אתם יכולים להקים חניון רובוטי?

ההתקנה של חניון רובוטי היא תולדה של שילוב בין כמה וכמה אלמנטים אותם אתם צריכים לקחת בחשבון לאורך תהליך ההתקנה וההקמה של המערכת. בין היתר, מומלץ להסתכל על:

  1. גודל החניון. ככל שמדובר על חניון גדול יותר כך אתם צריכים להשקיע יותר מאמצים ויותר משאבים על מנת לייצר את סביבת החניון הנגישה עם מספיק רובוטים שיכולים לתת שירות לכל הלקוחות שלכם.
  2. המיקום של החניון. יש אפשרות להקים חניונים אוטומטיים כמעט בכל מקום שאתם מעוניינים לבנות את החניון. בין שמדובר על מתקני חניה תת קרקעיים ובין שמדובר על אזורים מעל פני הקרקע, חשוב לתכנן את המבנה של החניון ולהתאים את המערכת הרובוטית לתרשימים הקיימים.
  3. התחכום הטכנולוגי של מתקני חניה אוטומטיים. ככל שיש לכם יותר משאבים להשקיע כך אפשר לייצר מודלים ללמידת לקוח, שירותי הטענה לרכבים חשמליים, ואפילו לבנות אפליקציות שמאפשרות ללקוחות להזמין את כלי הרכב עם סיום תקופת החניה בחניון. כך אתם משדרגים את חוויית השירות שלכם ובהתאמה גם יכולים לספק שירות בעלויות גבוהות ורווחיות יותר.

עובדים איתכם ובשבילכם, להקמת מתקני חנייה איכותיים

חניון רובוטי בישראל הוא כבר ממש לא חלום, אלא מציאות שהולכת ומשנה את פניה בכל חלקי הארץ, בגלל הזמינות של השירותים ובגלל חברות מתקדמות שמאפשרות לכם לבחור פתרונות מותאמים לצרכים האישיים של השטח שלכם. המערכות הרובוטיות מקלות על העבודה השוטפת, מייתרת את הצורך בעובדים ושומרות על כלי הרכב של הלקוחות שלכם לאורך כל שעות השימוש במערכת החנייה. אז אם ברור לכם שגם אתם רוצים לשנות את שיטת החניה שלכם ולעבור לעשות שימוש במערכות חניה רובוטית, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג. וביחד אנחנו נבנה בשבילכם את מערכת החניה האולטימטיבית שמוצאת איזון בין עלות לבין שימוש ותועלת בקלות.

תוכן עניינים
חניון רובוטי בישראל

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »