חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי בכתבה הבאה.  

נחשב לשם דבר בקרב נהגים רבים

 אין ספק כי נושא החנייה נחשב בעייתי במיוחד ורבים מגלים קושי למצוא חניה במקומות מסודרים ומבזבזים על כך שעות רבות. אין ספק כי זה ממש לא קל ופשוט למצוא חנייה והרבה פעמים אין ניצול של המבנה בצורה שתאפשר לעשות בו שימוש מושכל לטובת בעלי הרכבים. כאן נכנסת לתמונה חניה רובוטית. הרעיון מאחורי חניון אוטומטי הוא לייצר סביבה נוחה עבור ציבור הנהגים לטובת השטח העומד לרשותם. המשמעות היא ייצור חניות במבנה וכך כל אחד יוכל להחנות את הרכב שלו במקום בצורה נוחה ופשוטה באמצעות רובוט. חשוב להדגיש כי חניה אוטומטית בישראל נחשבת  לשם דבר ונהגים רבים כבר מבינים את היתרונות שלה.  

כיצד חניון רובוטי פועל?

בשנים האחרונות ניתן לראות הפעלת חניון רובוטי בישראל לשמחתם של נהגים רבים. הרעיון מאחורי חניון רובוטי הוא בחינה של ניצול השטח בצורה הטובה ביותר, בין אם מדובר בקרקע או בין אם מדובר בקומות באמצעות שימוש באלמנטים שונים. חניון אוטומטי בישראל כולל גם שימוש במתקנים שונים המאפשרים להחנות את הרכב בזוויות שונות בהשוואה לחניון רגיל. נציין כי בכל חניון הדבר יבוא לידי ביטוי בהתאם למבנה והאופציות הקיימות בו.

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי – מה כולל מתקן חניה אוטומטי?

חניה נחשבת למוצר מבוקש ביותר בקרב רבים, בטח בערי המרכז. תקופת הקורונה כבר מאחור והחזרה לשגרה נראית באופק וכמות הרכבים המציפים את הכביש, יש חיפוש של מקומות חניה לטובת פתרונות חניה נוחים, מהירים ומסודרים. בשנים האחרונות ניתן למצוא פתרונות טכנולוגיה מתקדמים לטובת שירות הלקוחות בצורה הטובה והמקצועיות ביותר. מכאן, ניתן למצוא היום פתרון מתקדם ביותר המתאים לצרכים של ציבור הנהגים. חניון זה מבוסס על חניה רובוטית ומבטיח זמינות לאורך כל שעות היממה. המטרה בהקמת החניון היא לענות על הצורך בתנאי חניה טובים ולשחרר את מצוקת החניה.

  מתקן חניה אוטומטי כולל את התכונות הבאות:

  • זוויות שונות: במסגרת חניונים אוטומטיים מקומות החניה יכולים להיות בזוויות שונות.
  • תכנון חדר קבלה: במסגרת חניה אוטומטית ניתן לתכנן חדר קבלה בכל זווית.
  • למידת הלקוחות: יש אפשרות ללמוד את פרופיל הלקוח.
  • אפשרות שילוב טעינה חשמלית לרכב: יש אפשרות לבצע טעינה חשמלית לרכב.
  • אפשרות לקרוא למכונית באמצעות אפליקציה.

 

על חשיבות מתקני חניה

מתקני חניה,  בין אם מדובר על מתקני חניה תת קרקעיים, אך ביייחוד מתקני חניה אוטומטיים נחשבים חשובים וחיוניים ביותר המאפשרים איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר. בכל הקשור לעלויות, הרי אין ספק כי עלות מתקן חניה אוטומטי נחשבת יקרה, אך משתלמת בהחלט לטווח הארוך. יש חשיבות רבה לחניה רובוטית וכעת נמנה את החשיבות:

הפעלה באמצעות אפליקציה מהנייד: יש אפשרות להפעיל את החניה באמצעות אפליקציה מהנייד השולפת את הרכב ממקום למקום ומחנה אותו ללא מגע של יד אדם. משמעות הדבר היא חסכון משמעותי ביותר ואפשרות לוודא כי מדובר בחניה זמינה.

 חנייה בהתאם להתנהגות הלקוח: נוסף על זאת, המערכת לומדת את ההתנהגות של הלקוחות וכך משפרת את השירות. כך למשל, כאשר החניה מוגדרת בבוקר, הרי המערכת תחנה את הרכב כך שיהיה מתאים לשעת יציאה.

ניצול של השטח: יש אפשרות לבנות חניונים בחללים שאינם מתאימים לנהיגה ותמרון עצמאי.

התאמה לכלל פעילויות

אם כן, מערכת חניה רובוטית נחשבת למערכת מתקדמת ביותר המביאה בשורה חדשה ומעניינת ביותר לציבור הנהגים בישראל. לא עוד לחפש מקומות חניה ,אלא פשוט לתת לרובוט להחנות את הרכב והכל בקלות יתרה. מדובר במערכת מתקדמת היכולה להתאים מבחינת התכנון וההתאמה של המערכת לתכנון אדריכלי מבחינת נוחות, בטחון וחסכון בעלויות זמן. על מנת להבטיח כי התכנון יתבצע על הצד הטוב ביותר, יש משמעות רבה לפנות לחברה מקצועית. חברת פריינדלי פארקינג נחשבת לחברה מתקדמת ומובילה בתחום- הצוות שלנו מבצע את התכנון בהתאם לתכנון מושכל המתאים לדרישות הרגולטור והן לחוויות הלקוחות במטרה לתת ללקוחות מענה מקיף וגם לשמור על הכללים. תכנון חניון זה מחייב התייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר לקבלת התוצאה  הטובה ביותר.

מהם היתרונות של חניון רובוטי על פני חניון אוטומטי?

ישנם יתרונות של חניון הרובוטי על פני חניון אוטומטי וכעת נדגיש  את היתרונות השונים:

  • ניצול שטח: אפשרות ניצול שטח וחניה של רכבים בחללים שאינם מרובעים באופיים, היות והתנועה במרחב תלויה בתכנות המכונה.
  • גמישות בתכנון: יש אפשרות לגמישות בתכנון, זאת ואין צורך להיצמד לתנועה בקווים ישרים.
  • אפשרות שינויים בקלות: זאת ועוד, יש אפשרות לבצע שינויים בקלות בשל פערים בין תכנון לביצוע. הדבר דורש שינוי נקודות במרחב בלבד.
  • אמינות גבוהה: כמות החלקים הנעים והחשמליים במערכת קטנה יחסית, דבר המבטיח אמינות גבוהה.
  • הפעלה בסביבת אנשים: יש אפשרות להפעיל את החניון במקום בו נמצאים אנשים ואין צורך בסביבה סטרילית.

 מה לגבי החסרונות?

כמו בדברים אחרים בחיים, חשוב ביותר לדעת כי קיימים חסרונות וכעת נמנה את החסרונות השונים:

  • חייב משטח בטון מוחלק (הליקופטר).
  • התאמה  למרתפי חניה אופקיים באופיים.

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי – מה חשוב להביא בחשבון בבחירת חברה?

בבחירת חברה לבניית חניון מסוג זה, חשוב ביותר להביא בחשבון מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירת החברה הטובה ביותר:

  • אמינות: חשוב ביותר להביא בחשבון את עניין האמינות ולוודא כי מולכם עומדים אנשי מקצוע אמינים שאפשר לסמוך עליהם.
  • ניסיון רב: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי יש לחברה ניסיון רב בתחום.
  • מקצועיות: יתרה מזאת, חשוב ביותר להביא בחשבון את נושא המקצועיות ולוודא כי מולכם נמצאים אנשי המקצוע הטובים ביותר.

תוכן עניינים
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »