חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

מה הם היתרונות של חניונים אוטומטיים בערים הגדולות?

בעיית החניה בישראל הופכת בשנים האחרונות אתגר משמעותי שמשפיע על נהגים, כמו גם בעלי נכסים במרבית האזורים האטרקטיביים בישראל. מצד אחד, אתם רוצים לאפשר נגישות מלאה לחניה בנכס שלכם. ומן הצד השני, קשה מאוד לשמור על סביבת חניה מסודרת ובטיחותי תפסיק מבלי שאתם משלבים טכנולוגיות חדישות שרלוונטיות למבנה החניה שלכם. אחד הפתרונות המקובלים כיום בשוק הוא התקנה של מערכת חניונים אוטומטיים, אשר מבוססת על טכנולוגיות חדישות, ומאפשרת שליטה מלאה של בעל החניון על הנכס שלו ועל הרכבים שהוא מכיל במהלך שגרת היום יום. אנשי חברת פרנדלי פארקינג, מציעים לכם לקבל שירותי חניונים אוטומטיים המבוססים על הטכנולוגיות החדישות ביותר ועל חשיבה יצירתית שמתאימה את עצמה לכל נכס. כך, יהיה לכם קל יותר לנצל את שטח החניון שלכם ולספק שירותי חנייה המתאימים לצרכי הלקוחות שלכם.

חניונים אוטומטיים

היתרונות של שירותי חניה אוטומטיים הם רבים מאוד, ומגוונים מאוד. יחד עם זאת, בוודאי באזורי הערים הגדולות של מרכז גוש דן, היתרונות של שירותי חניה אוטומטית באים לידי ביטוי בהיבטים כמו:

  1. היכולת לשמור על סביבת חנייה בטוחה – ניהול חנייה אוטומטית מופקד בידיו של אלגוריתם חכם, אשר מנתב את כל אחד מהרכבים שנכנסים אל החניון, ללא התערבות יחד אדם, והוא זה אשר ממקם את כל אחד מהרכבים בחנייה המיועדת לו. אם אין נהגים בתוך החניון, הסיכוי לתאונות וטעויות אנוש פוחת בצורה דרמטית וזה משמעותי.
  2. המערכת לומדת את החניון שלכם – אם יש לכם לקוחות קבועים, וללקוחות הללו יש צרכים מיוחדים, המערכת יכולה ללמוד את הצרכים הללו תוך פרק זמן קצר והיא תאפשר לכל לקוח לקבל את השירות האידיאלי לו. למשל, במקרה והלקוחות שלכם צריכים לעשות שימוש מערכות הטענה לרכבים חשמליים או שיש להם צורך לצאת בשעות מסוימות מהחניון.
  3. המערכת מאפשרת לכם לצמצם את כוח האדם בחניון – במקום להעסיק כמות גדולה של עובדים שעולים לכם כסף ומצמצמים את שולי הרווח של העסק שלכם, מערכות חניה המבוססות על חניון רובוטי דורשות תפעול יחסית קל ונוח גם של מערכת גדולה יחסית. הכל מתבצע על בסיס מחשבים שאתם יכולים להטמיע בקלות יחסית.

התכנון מתחיל כבר משלבי הבנייה הראשונים

היתרון שלכם בתור בעלים של נכס לחנייה, הוא היכולת לקבוע איך יראה הנכס שלכם כבר בשלבים הראשונים של תהליך התכנון והבנייה של הנכס. אמנם אפשר לשלב מערכת חניונים אוטומטיים גם אחרי ההקמה של החניון, היכולת שלכם לבנות מערכת מתאימה לצרכים שלכם הופכת להיות הרבה יותר איכותית ונוחה, כאשר אתם מטמיעים את המערכת מבעוד מועד. ועל כן, אל תהססו לפנות אל אנשי הצוות של חברה פרנדלי פארקניג, שיכולים לסייע לכם להטמיע מערכות חניונים אוטומטיים מושלמים.

חניה רובוטית

באזורי הביקוש, כמו למשל אזורי תעשיה או אזורי מסחר במרכז הארץ, אפשר לנצל בצורה הרבה יותר טובה את השירותים של חניה רובוטית, וזאת מפני ש:

  1. חניה רובוטית מצליחה לנצל יותר שטח מאשר כל שירותי חניה שתלויים באנשים. הרובוט מסוגל להחנות רכבים בקרבה גדולה יותר זה לזה. גם הנהג הטוב ביותר, לא יכול לבצע זאת, מבני שצריך מרווח ביטחון שמאפשר לכם לצאת מהרכב.
  2. מערכת חניונים אוטומטיים היא מערכת שפועלת באופן עצמאי. אך יחד עם זאת יש אפליקציה שבה הלקוחות יכולים להזמין את כלי הרכב שלהם, וכך לתת התראה מוקדמת לרובוט להוציא את כלי הרכב מהמקום. כלומר הלקוח לא צריך להיכנס לחניון ולהמתין, אלא הוא יכול לתזמן את הבאת הרכב בלחיצת כפתור ובמינימום לחץ.
  3. יש מערכות חניונים אוטומטיים שמאפשרות לכם להחנות את כלי הרכב בקומות, מתחת לאדמה או בדרכים אפקטיביות אחרות שמשרתות את הצרכים של הנכס שלכם בצורה הטובה ביותר. כך גם אם יש לכם מקום מאוד מצומצם מבחינה פיזית, תוכלו לנצל את כל חלל הפנים בשביל לייצר מקומות חניה ולעזור למשתמשי החניון שלכם להשלים את שגרת יומם בצורה המתאימה.

התקנה מותאמת – לכל חנייה שהיא

אנחנו, אנשי חברת פרנדלי פארקינג, מציעים לכם שירותי התאמה ותכנון של חניות אוטומטיות כדי לשדרג את חוויית החניה בנכס שלכם. בין שמדובר על חניות לטובת בענייני עסקים ובין שמדובר על מבנים פרטיים, אם יש לכם צורך לשדרג את סביבת החניה שלכם, אל תהססו לפנות אל אנשי הצוות המקצועיים שלנו. ביחד נוכל לתכנן את החניה ולהטמיע את המערכות הטכנולוגיות שאתם רוצים להטמיע, באופן הנכון לכם. אומנם ההשקעה הכספית היא שאלה מרכזית אבל כאשר תראו את השיפור ואת חוויית החניה שאתם מסוגלים לייצר בנכס שלכם, יהיה הרבה יותר קל להבין את היתרונות ולהטמיע את המערכת בצורה המתאימה.

תוכן עניינים
היתרונות של חניונים אוטומטיים

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »