חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

תכנון מתקני חנייה תת קרקעיים – בהתאם טכנולוגיות החדישות בתחום

ככל שהערים הגדולות בישראל הופכות צפופות יותר, כך יש צורך למצוא פתרונות יצירתיים לצרכים יומיומיים של התושבים. הבנייה לגובה הופכת להיות הדרך הטובה ביותר לייצר מתחם תעסוקה ומגורים שמתאימים לקצב גידול האוכלוסייה. ובשנים הקרובות אנחנו עתידים לראות כמות הולכת וגדלה של מגדלים רבי קומות שתופסים את קו הנוף של מדינת ישראל לאורכה ולרוחבה. באותה נשימה, צריך למצוא גם פתרונות חניה שיעזרו למצוקת החניה הקיימת בכל הערים הגדולות, ולכן המחשבה על שימוש בכלים טכנולוגיים כמו חניון רובוטי מעודדת רבים מהיזמים להשקיע מאמצים בהקמת מתקני חניה תת קרקעיים. חניונים אוטומטיים הם חניונים המבוססים על טכנולוגיה ומערכת ניווט שמבצעים את פעולת החניה בשביל הנהגים אבל גם מנצלים בצורה מושלמת את השטח שקיים לרשות הנהגים. ולכן, העבודה עם אנשי חברת פרנדלי פארקינג יכולה לשרת את הצרכים של המבנה שלכם בהווה אבל גם לייצר תנאי חיים ועבודה נוחים יותר לעתיד לבוא.

איך נראה תהליך ההקמה של חניונים אוטומטיים?

תהליך ההקמה של חניונים אוטומטיים תת-קרקעיים מתבסס על ארבעה שלבים מרכזיים:

  1. התכנון – בדרך כלל, התכנון מתבצע ביחד עם יצירת תוכניות ההקמה לפרויקט כולו, בעיקר מפני שצריך לבנות את התשתיות לחניון כבר בשלבים הראשונים של המבנה. ולכן, אתם רוצים לשלב בחזון של המבנה שלכם גם מתקני חניה אוטומטיים תת קרקעיים כדי להתאים אותם בצורה מושלמת למבנה.
  2. ההתקנה – תהליך ההתקנה מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את התשתיות של מתקני חניה אוטומטיים ומבצעים את העבודה הטכנית על הצד הטוב ביותר. יחד עם זאת ההתקנה היא רק חלק ראשוני ובסיסי מתהליך הבדיקה וההתאמה של המערכת.
  3. הניסוי – בגלל שמדובר על מערכות אוטונומיות, צריך לבצע ניסויים בשטח כדי לראות שהמערכת מגיבה לכל הפקודות והקריאות, גם כאשר הפקודה מגיעה מהלקוח וגם כאשר הפקודה מגיעה מחדר הבקרה. מה שאומר שאחרי ההתקנה של המערכת צריך לבצע כמה ניסויי חניה בשטח עם כמות רכבים הולכת וגדולה כדי לבחון את העומס שהמערכת יכולה להתמודד איתו.
  4. התיקונים והשדרוגים – במידת הצורך ניתן לבצע שינויים בתשתית של המערכת או להוסיף פקודות והגדרות שישפרו את השירות לחונים בחניה, ויאפשרו לייצר סביבת חניה מותאמת לכל צורך.

התאמה לציפיות וליכולות, בשביל להשלים את הפרויקט שלכם

 לא משנה איזה סוג של פרויקט אתם מקימים ומה היא הסיבה שבגללה אתם רוצים לשלב מתקני חניה אוטומטיים בפרוייקט שלכם, באו לכם שמדובר על תהליך העבודה. בשביל לענות על כל הדרישות והציפיות שלכם, אנשי חברת פרנדלי פארקינג המבקשים להכיר את הציפיות הללו לעומק ולבנות מערכת על בסיס הרגלי החיים והנסיעה במבנה שאתם מנהלים. ומשום כך, כדאי לכם לקחת את הזמן ולבצע עבודה מקדימה ביחד עם אנשי החברה כדי להקים חניון אוטומטי בישראל על פי סטנדרט בטיחותי גבוה ובשילוב של המוחות הטובים ביותר בתחום.

תוכן עניינים
מתקני חניה תת קרקעיים

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »