חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

איך לבנות מתקני חנייה אוטומטיים מעולים?

אתם מחזיקים בשטח חניון שמשרת אתכם בתור הכנסה באופן קבוע. ואתם מנהלים עסק בצורה יחסית שוטפת ותקינה בשנים האחרונות. יחד עם זאת, החניון שלכם הוא לא חניון אוטומטי ויש לכם לא מעט בעיות וצרכים שצריכים לקבל מענה. דווקא עכשיו, בשלב שבו אתם מחפשים את הדרכים ליעל את קצב העבודה שלכם ואתם רוצים לשדרג את חוויית החנייה, חשוב לכם לחפש פתרונות טכנולוגים מקוריים ולהשקיע קצת יותר מחשבה וקצת יותר משאבים בסגנון העבודה הדרוש בחניון שלכם. וכאן, נכנסת לתמונה האפשרות לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת Friendly parking , על מנת לבנות מתקני חניה אוטומטיים שאיתם אפשר לשפר את קצב העבודה ואת איכות מתן השירות, ולהתאים את החוויה לחוויה שאותה אתם רוצים לייצר.

מתקני חנייה אוטומטיים

הבנייה של מתקני חניה אוטומטיים היא תהליך שמבוסס על ארבעה שלבי פיתוח מרכזים:

  1. מיפוי – בשלב הראשון אנשי המקצוע יבקשו ללמוד את מבנה השטח שעומד לרשותכם, ואת התנאים הקיימים כיום בחניון שלכם בשביל לספק גם הצעת מחיר וגם הצעה רעיונית ראשונית שלפיה אתם תוכלו לבחור מתקני חניה אוטומטיים שמתאימים לחניון שלכם.
  2. תוכניות – בשלב הבא צריך לייצר תוכניות עבודה מפורטות, ולהבין איזה סוג של פעולות התקנה אתם צריכים לבצע כדי להתקין את החניון שלכם. יכול להיות שאתם לאט דורש הוא לבצע פעולות כל כך מורכבות וכל כך משמעותיות. אבל אי אפשר לבצע התקנה של מתקני חניה אוטומטיים בלי לוודא זאת מבעוד מועד.
  3. התקנה – תהליך ההתקנה מבוסס על צוות מקצועי שמגיע אליכם ומבטיח שהמערכת עומדת בכל הצרכים ובכל הדרישות לפני שאתם מאפשרים ללקוחות בעלי רכבים להיכנס לתוך החניון שלכם. זהו עניין בטיחותי, והאחריות כולה נמצאת על הכתפיים שלכם, כך שאתם חייבים לדאוג לעבוד בצורה מסודרת.
  4. הטמעת מערכות – אם אתם רוצים לשדרג את חוויית החניון, אפשר להטמיע מערכות שמאפשרות ללקוחות שלכם להזמין את כלי הרכב על בסיס אפליקציה. כמו כן צריך לבצע הטמעה של מערכות הבטיחות ששולטות על החניון עצמו. ולכן יש תהליך טכני שמתבצע מתחת לפני השטח וחייב לקבל תשומת לב לפני שמתחילים לעבוד.

ניצול כלל הטכנולוגיות, ליצירת חוויית חניה נוחה

כשיש אפשרות לנצל טכנולוגיות מיוחדות ולקדם את השירותים שאתם נותנים ללקוחות שלכם, כדאי לכם לעשות את מירב המאמצים בשביל לייצר חוויית לקוח כל כך מיוחדת. בוודאי אם אתם רוצים לבצע התקנה של מערכות אוטומטיות שיק רק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מסוגלים לעזור לכם למצוא את הפתרונות האולטימטיביים לצרכים שלכם. אנחנו, אנשי הצוות של חברת Friendly parking תפסיק מבינים עד כמה משמעותי הוא הצורך שלכם ועושים את הכל כדי שאתם תקבלו פתרונות ממשיים לצרכים שלכם.

תוכן עניינים
מתקני חנייה אוטומטיים

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »