חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

איך להתאים מתקן חנייה אוטומטי לנכס ציבורי?

כבר תקופה ארוכה שאנחנו רואים שינויים עצומים באורח החיים של ישראלים רבים אשר מוצאים את עצמם מתמודדים עם פקקי ענק ואתגרי תחבורה מורכבים במיוחד. מצד אחד, חשוב להגיע למקום העבודה או לסידורים שיש לכם במהלך היום בצורה קלה ונגישה. מהצד השני, כאשר אזורים רבים ברחבי הארץ הופכים להיות צפופים יותר, צריך לחשוב על פתרונות שמתאימים לכלל האוכלוסייה כמו למשל מתקן חניה אוטומטי. זוהי מערכת שמופעלת על בסיס טכנולוגיות ניווט מתקדמות ואלגוריתם שלומד את צרכי המשתמשים, והיא מציעה פתרונות חניה אוטומטיים למגוון רחב של אזורי חניה. אז אם גם אתם רוצים לאפשר לעצמכם לייצר חניון אוטומטי בנכס שלכם, אל תהססו לפנות לעזרת אנשי הצוות המיומנים של חברת friendly parking, ואנחנו נבנה ביחד איתכם את הפתרון הנכון לטובת מתקן חניה מושלם.

מתקן חנייה אוטומטי

ההתאמה של מתקן חניה אוטומטי מתבססת בדרך כלל על ארבע נקודות מרכזיות:

  1. הצורך שלכם. מה הוא השימוש היומיומי שאתם עושים במתקן, והאם יש אפשרות ברמה הפיזית לבצע התקנה של מערכת חניונים אוטומטיים. היום מתקני חניה תת קרקעיים הם בהחלט אפשרות, אבל ברמה ההנדסית צריך לוודא שיש מקום לבצע את ההתקנה ושאפשר לשמור על שלמות המערכת לאורך זמן.
  2. כמה מכוניות אפשר לחנות בתוך אזור החניה שלכם. ככל שהמערכת מתאימה את עצמה ליותר מכוניות, כך אתם תוכלו לנצל את אזור החנייה בצורה טובה יותר ולאפשר לעצמכם לשלוט במערכת גם כאשר יש עומס של מכוניות.
  3. הטמעה של האלגוריתם. האלגוריתם לומד את הרגלי החניה של משתמשי החניון הקבועים, וכך מאפשר התאמה של השירות לצרכים של כל אחד ממשתמשי הדרך. חשוב להשקיע כמה שיותר זמן בתהליך ההטמעה של האלגוריתם, וזאת בשביל לבנות מערכת שמתאימה בדיוק למידות של החניון שלכם ויוצרת מינימום תקלות או בעיות, בוודאי בשלב שבו אתם צריכים להפעיל את המערכת לבד.
  4. ניסוי ותיקון תקלות. בשביל להבטיח שהמערכת עובדת בצורה המקצועית ביותר, חשוב לבצע ניסוי כלים ראשוני לפני שאתם עובדים עם המערכת באופן עצמאי. כל תקלה לאורך הדרך תקבל מענה, וכך אפשר יהיה ללמוד איך לשפר את חוויית הלקוחות שלכם.

חישובים ותכנונים – שיוצרים לכם חניון קל לתפעול

בשביל להצליח להביא לידי הגשמה כל אחד מהצרכים שלכם בעת התקנת מערכת חניונים אוטומטיים, אתם צריכים לבחור צוות שיודע איך להשלים את המשימה. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת friendly parking נעשה את מירב המאמצים בשביל לתת לכם פתרון כולל, המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות ועל התאמה אישית לצרכים של החניון שלכם. וזאת, מתוך רצון לאפשר לכם לקבל את חוויית השירות הטובה ביותר ולייצר חניונים שמתאימים לכמות גדולה יותר של מכוניות בצורה בטיחותית.

תוכן עניינים
מתקן חנייה אוטומטי

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »