חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

בחירת מתקן חניה – לכל מתחם או חניון

בסביבת הבית שלכם אתם מזהים בשנים האחרונות קושי של רק הולך ומתעצם למצוא חנייה בצורה נוחה. בין שאתם מתגוררים באזור גוש דן ובין שאתם מתגוררים באזור הפריפריה, האתגרים הללו הוא רק ילכו ויתעצמו בשנים הקרובות בגלל הצפיפות בכבישים. כדי להתמודד עם הבעיה בצורה הנכונה, אנשים פרטיים בעלי חניונים ובעלי מבנים גדולים במרכזי הערים נוטים לבחור אופציות טכנולוגיות לייצר סביבת חניה מושלמת, וביניהן האפשרות לרכוש מתקן חניה. ברמה העקרונית עלות מתקן חניה אוטומטי היא יחסית נגישה, במיוחד אל מול התועלת לאורך השנים. ולכן הפנייה לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג בשביל לבחון אופציה לרכישת מתקן חניה היא פניה לגיטימית לגמרי והיא עוזרת לכם לייצר חוויית חניה טובה יותר בהווה ובעתיד.

מתקן חנייה

היתרון של מתקן חניה הוא היכולת להתאים את המתקן לכל סביבה בה אתם רוצים להיות. כלומר, אתם יכולים לדאוג ש:

  1. יהיה לכם מתקן חניה פרטי, שבו אפשר להחנות כמה רכבים בו זמנית. בבית פרטי או בחניה המשותפת, יהיה לכם הרבה יותר קל להחנות שני רכבים זה מעל זה, על בסיס מתקן חניה שמתנהל בצורה חשמלית ומאפשר לכם בלחיצת כפתור אחת להחליף רכבים או לצמצם משמעותית את המקום שהרכבים שלכם תופסים.
  2. יהיה לכם מתקן חניה במקום העבודה שלכם, וכך ניתן יהיה להקנות גם את הרכבים של צוות העובדים וגם רכבים של לקוחות אורחים. במקום לבזבז שעות בבקרים בחיפוש אחרי חניה, אתם תוכלו להבטיח שיש לכם מתקן שמחכה רק לכם ונותן פיתרון למצוקת החניה באזור התעסוקה שלכם.
  3. להטמיע מתקן חניה כחלק ממערכת חניונים אוטומטיים. אם יש לכם בניין משרדים גבוהה היא התקנת מערכת חניונים אוטומטיים שכוללת מתקן חניה נותנת פתרון לאלפי רכבים בו זמנית. המערכת מבצעת חישובים בצורה אוטומטית על בסיס אלגוריתם, וכך דואגת להחנות את כלי הרכב בצורה מסודרת, ולאפשר לכל אחד מבעלי הרכבים לבצע את ההזמנה של כלי הרכב שלו על בסיס אפליקציה נגישה וידידותית.

המוצר הנכון לכם, בהתאמה מושלמת

המוצר הנכון מבחינתכם הוא עניין של הכרות עם שיגרת החיים בסביבת המגורים או העבודה שלכם. לכל אחת ולכל אחד מאיתנו יש לוח זמנים קצת שונה. יש צרכים שונים ויש בעיקר דרישות שונות מבחינת סטנדרט החנייה. ועל כן, אתם צריכים להבין בדיוק איזה סוג של מערכת חניונים אוטומטיים תיתן את הפתרון הנכון ביותר מבחינתכם. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג, נעזור לכם לבחור את הפתרון הנכון ביותר לכם. ונדאג לייצר בשבילכם את מערכת החניה המושלמת. גם כאשר התנאים מורכבים וגם כאשר יש לכם דרישות מאוד גבוהות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להסביר מה היא הדרישה שלכם, ואנחנו כבר נדאג לקיים אותה.

תוכן עניינים
בחירת מתקן חניה

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »