חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

חניון אוטומטי בישראל – מה הם היתרונות של חניונים אוטומטיים בישראל?

בעולם התחבורה של ישראל, האתגרים שאיתם אתם מתמודדים הם רבים מאוד. בתור בעלי חניון, אתם רוצים לתת שירות ללקוחות שלכם ואתם כל הזמן מנסים למצוא את הדרכים שישפרו את חוויית החנייה. ועדיין, לא הצלחתם למצוא פתרון כולל ונכון שנותן מענה טוב יותר מאשר התקנה של חניון רובוטי בישראל. חניונים אוטומטיים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהנוף. וזאת פשוט משום שמדובר על מוצר בעל מגוון רחב של שימושים, ויכולת התאמה אבסולוטית לכל סביבת חניה. מבחינתכם, הבחירה להתקין חניונים אוטומטיים היא החלטה לטווח הארוך. ובדיוק מהסיבה הזאת אתם רוצים לפנות לחברה מקצועית ומיומנת שתוכל לבנות חניונים אוטומטיים במיוחד בשבילכם. אנחנו, אנשי הצוות של חברת פרנדלי פארקינג נעזור לכם למצוא את הפתרונות המושלמים, ונדאג שיהיה לכם חניון בסטנדרט הכי גבוה שיש כיום בשוק.

חניונים אוטומטיים

היתרונות של חניונים אוטומטיים בישראל של שנת 2022, באים לידי ביטוי ב:

  1. יכולת לבנות חניונים אוטומטיים גם בתוך מתחמים מאוד קטנים. אפשר להתקין מתקן חניה אוטומטי בחניון תת קרקעי או להפוך חניונים עיליים לחניונים המבוססים על מערכת חניונים אוטומטית. הכל תלוי בדרישות שלכם. וביכולת לבחור חברה מקצועית שתלווה אתכם לאורך הדרך.
  2. התאמה לצרכי הלקוחות. ככל שיש יותר רכבים חכמים ומורכבים על הכביש, כך צריך לתת להם פתרונות חניה רובוטית טובים יותר. חניון רובוטי יכול להטעין רכבים חשמליים. להזמין את כלי הרכב בעזרת אפליקציה. ולבחור את מיקום החניה הטוב ביותר, בהתאם להרגלי הנסיעה של משתמשים קבועים.
  3. עלויות תחזוקה נוחות. ההתקנה היא חד-פעמית. אבל היכולת להפעיל את החניון תוך מינימום השקעה של אנשי צוות ומקסימום ניצול של מערכות טכנולוגיות, מאפשרת לכם להגדיל את הרווחים על החניון שלכם. בתור אנשי עסקים יש לכך משמעות גדולה מאוד. ואתם רוצים לדאוג לאינטרס הכלכלי שלכם, לא פחות מאשר לרווחתם ולהנאה טעם של הלקוחות שלכם.
  4. התאמה לסביבה העירונית. חניונים אוטומטיים מצמצמים בצורה דרסטית את הפקקים בכניסה לחניון. מונעים תאונות בתוך החניון. ובעיקר דואגים לסדר וארגון בלי שהנהגים צריכים לעלות על ההגה.

חניון אוטומטי בישראל – חשיבה מוץ לקופסא – שמביאה איתה את העתיד

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, חניונים אוטומטיים הם חניונים שבהם יש חשיבה מחוץ לקופסא לאורך כל הדרך. אנשי המקצוע דואגים לייצר מערכת חניונים שמשרתת את האינטרס שלכם בתור אנשים בעלי החניון אבל גם דואגת לרמת החיים ולאיכות הנהיגה של התושבים ושל המשתמשים בחניון. ולכן, מדובר על פתרון אופטימלי שנותן מענה תוך חשיבה מחוץ לקופסא, ואנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת פרנדלי פארקינג, נשמח לקחת חלק בתהליך ההטמעה וההתאמה של המערכת לצרכי החניון שלכם. זאת על בסיס שנים רבות של היכרות עם התחום, ובחירה של המערכות המקצועיות המתקדמות ביותר לטובת האינטרס שלכם בתור לקוחות.

תוכן עניינים
חניונים אוטומטיים בישראל

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »