חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

העתיד של התחבורה בישראל – הוא חניונים אוטומטיים

הכניסה לחניון מאז ומעולם הייתה אתגר באזורים עמוסים. פקקי תנועה בכניסה, צורך לנווט בין כמויות גדולות של נהגים בשעות עומס, ואפילו סכנה ממשית להולכי רגל, כל אלו הם מאפיינים של חניונים שעובדים על בסיס צוות ולא על בסיס טכנולוגיה. אבל היום, הטכנולוגיה כבר מאפשרת לנו להתקדם לסגנון חוויה אחר גם בחניונים תת קרקעיים וגם בחניונים על פני הקרקע. שירותי חניונים אוטומטיים מתפתחים בקצב מהיר, והם שירותים שמעניקים מענה כולל ומושלם לצרכים שלכם, בכל פעם מחדש. מה שאומר, שיש לכם אינטרס לחפש שירותי חניונים אוטומטיים ולבצע התקנה של מערכות אשר ישפרו את החיים של צוות העובדים שלכם וגם של הלקוחות המזדמנים והקבועים. בעזרת צוות חברת  Friendly parkingניתן יהיה למצוא את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם ולהתאים מערכת חניונים אוטומטיים שתשרת אתכם למשך שנים ארוכות.

חניונים אוטומטיים

במובנים מסוימים, העתיד של עולם התחבורה בישראל מתבסס ברובו על חניונים אוטומטיים, ויש לכך כמה וכמה סיבות:

  1. היכולת לצמצם ממשק בין נהגים וכך לצמצם את הסיכוי לתאונות דרכים בתוך חללים צפופים כמו חניונים. זוהי דרך טובה מאוד לשמור על בטיחות בדרכים ולהבטיח מינימום תאונות בתוך אזור החניון שלכם, ומקסימום חוויה של משתמשי הדרך.
  2. האפשרות לנצל את הטכנולוגיה בשביל להסיע רכבים לחניה ולשלוט על סביבת החנייה. מערכת חניונים אוטומטיים מחנה בשביל הלקוח את הרכב ולא דורשת ממנו לבזבז זמן בחיפוש אחרי חניה. התוצאה, הלקוח יכול להפקיד את הרכב בידי המערכת וישר לצאת לעיסוקיו בידיעה שהוא יקבל את המכונית בתוך כמה דקות ברגע שהוא ירצה לצאת מן החניון.
  3. אפשר להשתמש באפליקציות מיוחדות בשביל לעקוב אחרי הרגלי ההתנהגות של לקוחות קבועים, וכך ליצור פקודות חוזרות למערכת. למשל אם יש לקוח שמגיע בכל בוקר בשעה 9:00 וצריך להחנות את הרכב שלו ליד מטען לרכב חשמלי, המערכת מזהה את הצורך, ודואגת לתת מענה נכון.
  4. לטווח הארוך, העלויות שוות את התועלת, והם משרתות אתכם ואת הלקוחות שלכם באופן שחוסך לכם כסף ויוצר לכם רווחים גדולים יותר במלא מובן המילה.

בחרו את הדרך לשפר את סביבת החניון שלכם

יש המון דרכים לשדרג את חוויית החניה ואת התועלת שיש לכם מהחניון שלכם. כך או כך, כדאי לכם מאוד לבחור את הדרך הנכונה ביותר לכם על בסיס התייעצות עם צוות מקצועי שמלווה אתכם ולומד איך לתת את הפתרונות הנכונים בצורה הטובה ביותר. אנחנו, אנשי חברת  Friendly parkingמבינים את הצרכים שלכם ועושים את כל המאמצים בשביל לאפשר לכם לקבל פתרונות מעולים לכל צורך בכל פעם מחדש. אז אל תהססו לשאול את כל השאלות ולמצוא ביחד איתנו את הפתרונות שישרתו אתכם ואת צוות החניון שלכם בצורה הטובה ביותר.

תוכן עניינים
מתקני חניה

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »