חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

התאמת מתקני חנייה תת קרקעיים – לאזורי הביקוש העמוסים בישראל

חניה תת קרקעית היא חלק חשוב מאוד במתאר התעבורה של אזורים רבים במדינת ישראל. ועדיין, כאשר בונים נכס חדש יש לא מעט בעלי נכסים שרוצים לחשוב גם על העתיד לבוא, ומוכנים להשקיע משאבים בשביל להטמיע מערכות חניה אוטומטיות המבוססות על מתקני חניה תת קרקעיים. זו היא משימה שצריך לקחת בחשבון כבר בשלבים הראשונים של תהליך ההקמה של הנכס. ובדיוק מהסיבה הזו, חשוב מאוד לעבוד עם חברות מקצועיות שהיא יודעות איך להתאים מתקני חניה תת קרקעיים אוטומטיים לצרכים ולתוכניות העבודה של הנכס שלכם. חברות מקצועיות כמו חברת friendly parking, לומדות את אופן הפעילות העתידי בנכס, ומציאת פתרונות המבוססים על טכנולוגיות ניווט ועל מערכות ואלגוריתמים מתקדמים במיוחד.

מתקני חנייה תת קרקעיים

ההתאמה של מתקני חניה תת קרקעיים לאזורי הביקוש הגדולים ביותר בישראל היא פונקציה של ניצול משאבים וחשיבה ירוקה. בין היתר מפני ש:

  1. כשיש כל כך הרבה כלי רכב שצריכים למצוא מקום חניה, כדאי לנצל בצורה המקסימלית את החניונים הקיימים. מערכת מתקני חניה תת קרקעיים יכולה לחנות יותר כלי רכב בצפיפות גדולה יותר, מבלי לסכן את התנועה ומבלי להשפיע על שגרת חייהם של הנהגים. לטווח הארוך, המשמעות היא שניתן יהיה לנצל יותר שטחים של חניונים קיימים, לטובת פיתוח בנייה שדרוש כל כך באזור גוש דן העצום והצפוף ממילא.
  2. המערכת נותנת מענה למגוון רחב של כלי רכב, בכל שעות היממה, וללא צורך התערבות אנושית. לפיכך, יש חיסכון אנרגטי בשימוש במערכת ולטווח הארוך העלויות של המערכת הן נמוכות משמעותית מכל עלות תפעולית של חניון רגיל.
  3. המערכת לומדת את הצרכים של כלי רכב שמגיעים לחנות בחניון שלכם באופן קבוע. ועל בסיס תהליך הלמידה, האלגוריתם מרכיב את סידור החנייה ומתאים אותו לציפייה של משתמשי הדרך. בעת הצורך, בעלי הרכבים יכולים להשתמש באפליקציה ייעודית על מנת להזמין את הרכב שלהם ולהורות למערכת לשחרר את כלי הרכב מהחניה.

היכולת לייצר סביבת חנייה שנוחה לכל משתמשי הדרך

היתרונות הגדולים ביותר של מערכות מתקני חניה תת קרקעיים הם היכולת להיות מאוד אדפטיביים. לא צריך להשכיר המון מאמצים בשביל לשנות את הרגלי החנייה על בסיס שינויים בהרגלי השימוש של הלקוחות שלכם. מה שמאפשר לכם לייצר רווחים גדולים יותר או שירות איכותי יותר לטובת לקוחות קבועים. בדיוק מהסיבה הזו אתם רוצים לעבוד ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת friendly parking, ולקבל פתרון כולל שיאפשר לכם לנצל את החניון שלכם בצורה אופטימלית גם בהווה אבל גם בעתיד. אנו נלווה אתכם ומציע פתרונות איכותיים אבל גם נגישים, כך שיהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הפתרון הנכון לכל סיטואציה.

תוכן עניינים
מתקני חנייה תת קרקעיים

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »