חיפוש
פוסטים אחרונים
תכנון חניות

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »

למה חשוב לבנות היום מתקני חניה איכותיים?

הצורך לייצר סביבת חניה מסודרת הוא תמיד חלק בלתי נפרד מהתכנון של כל מבנה. בוודאי בסביבה כל כך עמוסה וכל כך צפופה כמו אזור מרכז תל אביב או אזור גוש דן, אנחנו רואים בשנים האחרונות גידול עצום בביקוש לחניות איכותיות ונגישות, ולכן בעלי משטחי חניה משקיעים המון מאמצים בשדרוג חוויית החנייה. כאשר יש אפשרות לבנות מתקני חניה אוטומטיים, ולשלב טכנולוגיה של חניון אוטומטי בישראל אפשר לראות שיפור משמעותי ועצום ביכולת לספק שירות ברמה גבוהה ולתת מענה לצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר. לפיכך, אתם מוכנים להשקיע את המאמצים ולחפש פתרונות בניית מתקני חניה רלוונטיים, וכל זה על בסיס העזרה והניסיון המקצועי של אנשי הצוות של חברת Friendly parking, אשר יכולים לעזור לכם לתכנן את סביבת העבודה שלכם בצורה היעילה והטובה ביותר שאפשר לדמיין.

מתקני חניה

החשיבות של שימוש במערכת מתקני חניה היא משמעותית דווקא באזורים כל כך צפופים כמו מדינת ישראל. יש כמה וכמה סיבות שבגללן אתם רוצים לבנות היום מתקני חנייה ברמה מקצועית, ובין היתר כדאי לקחת בחשבון יתרונות כמו:

  1. היכולת לחסוך זמן באופן יומיומי ולייצר שיגרת חיים שאינה תלויה בעמידה בפקקים או בשעות של חיפוש חניה. מתקני חניה אוטומטיים הרמה עתיד והם יכולים לחסוך לכל אחד ולכל אחת מאיתנו שעות רבות וארוכות של חיפוש חניה מידי יום ביומו.
  2. ניצול מושלם של שטח החניון שלכם, ויכולת להכניס כמות גדולה יותר של רכבים בכל פעם מחדש. צריך לוודא שאתם יוצרים חוויית לקוח טובה ואיכותית מצד אחד, אבל מן הצד השני גם יוצרים סביבת חניה בטוחה, תוך מינימום סיכון להולכי רגל ולרכבים. שימוש בטכנולוגיות חדשות. גם כדי לייצר סטנדרט בטיחות גבוה אבל גם בשביל להתאים את רמת השירות.
  3. מתקני חניה יכולים לייצר מערכת עדיפויות וצרכים על בסיס היכרות עם הלקוחות, והם מתקנים שבהם ניתן לייצר מענה מדויק יותר לדרישות הלקוח ועבודה עם אפליקציות ייעודיות לניהול הזמנת הרכבים.

חשיבה על העתיד, מקלה על איכות החיים של כולנו

מתקני חניה האם החשיבה על העתיד. במלא מובן המילה ובאופן כזה שיכול לשנות את כללי המשחק בסביבה כה צפופה כמו הסביבה שקיימת כיום באזור מרכז הארץ. ועל כן, אתם רוצים להשקיע עוד היום ביצירת מערכת מתקני חניה אפקטיביים, קלים ונוחים לשימוש, וידידותיים במיוחד. בשלב הזה, ברור לכם שאתם צריכים לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת Friendly parking, כדי למצוא את הפתרונות הטובים והנכונים ביותר לכם. אנו נעשה את הכל כדי שאתם תייצרו מתקני חניה שמשתלבים בצורה מושלמת בסביבת החניון שלכם, ומצליחים לשרת את הצרכים שלכם ושל הלקוחות בכל פעם מחדש על הצד הטוב ביותר.

תוכן עניינים
מתקני חניה

אולי יעניין אותך...

תכנון חניות
ללא קטגוריה
daniel

תכנון חניות

הגידול הצפוי באוכלוסייה הוביל לרכישת כלי רכב רבים וכתוצאה מכך לבעיות חניה. הגידול באוכלוסייה הוביל לפתרון של תכנון חניות נכון וכך הנהגים ימצאו את האפשרות

קרא עוד »
יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי
ללא קטגוריה
daniel

יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

חניון רובוטי מבוסס על שימוש ברובוט בעל יכולות ניווט ותנועה אוטונומיות האחראי להזיז את כלי הרכב בחניון- כל הפרטים על יתרונות חניון רובוטי על אוטומטי

קרא עוד »